Mar 14, 2008

WANITA IKON KE UDARA DI WANITA FM


Asalammualaikum..semua..

Pada hari ISNIN dan KHAMIS, saya akan keudara di siaran radio WANITA FM iaitu satu-satunya siaran radio khas untuk wanita melalui talipon pada pukul 8:15 pagi. Kepada sesiapa yang ingin mendengar Motivasi Pagi ini, bolehlah mendengarnya dari siaran RADIO WANITA FM di 88.1 . Saya akan ke udara bersama Navigator ZIE untuk memberi kata-kata nasihat dan pandangan saya tentang masalah-masalah yang dihadapi oleh ramai wanita..

Jadi, tunggukan hari dan masa seperti diatas untuk mengikuti siaran tersebut...Khas dari saya kepada semua pendengar wanita yang dikasihi..

2 comments:

Hasliza said...
This comment has been removed by the author.
Hasliza said...

Asalammualaikum Datin..

Saya selalu memdengar perbualan Datin tentang isu-isu wanita dalam Wanita FM pada waktu pagi..ianya memberi saya inspirasi untuk saya memulakan hari saya.. syabas datin & thank you so much..

Liza