Jul 30, 2008

LAWATAN KE TERNAKAN LINTAH DAN IKAN KELI




Assalamualaikum semua..

Lama rasanya saya tidak menulis di blog ini. Kesibukan saya menguruskan perniagaan dan aktiviti Wanita IKON tidak membenarkan saya berbuat demikian..
Walau apa pun.. disini saya ingin berkongsi pengalaman saya dengan lawatan rombongan aktiviti Wanita IKON ke ladang ternakan Lintah Dan Ikan Keli..amat berfaedah.
Lawatan ini disertai oleh lebih kurang 30 usahawan wanita dan lelaki yang ingin memulakan perniagaan tersebut. Ianya amat menguntungkan. Saya menyeru kepada sesiapa yang berminat, silalah dapatkan senaskah MAJALAH WANITA bulan OGOS untuk mengetahui lebih lanjut lagi mengenai lawatan saya itu dan contact person syarikat yang saya lawati itu.
Selepas lawatan tersebut, saya telah membuat beberapa penyelidikan mengenai perniagaan ini, ianya begitu menguntungkan dalam jangka masa yang pendek. Saya telah membuat perbandingan 'Return Of Investment(ROI)' dan hasilnya adalah amat memberangsangkan. Kepada sesiapa yang mempunyai tanah, janganlah disia-siakan kerana ianya boleh mendatangkan keuntungan kepada anda. Sesiapa yang ingin mendapatkan hasil kajian saya tentang investment ini, sila e-mail saya ke azie@kayla.com.my. TQ

3 comments:

Zamri said...

Salam Datin,

Macamana saya nak mulakan ternakan lintah? Siapa saya harus hubungi?

Terima Kasih

Antony said...

Saya Antony, saya nak bela ikan keli dan lintah. Berapa modalnya dan nak contact siapa?

Dato Azie said...

En Zamri dan Antony..
Maafkan saya kerana agak lama untuk menjawab disebabkan kesibukan tugasan. Encik boleh menghubungi En Asmadi 0173451471. TQ