Jul 30, 2008

SUSULAN BENGKEL/KLINIK USAHAWAN


Assalamualaikum...
Baru-baru ini saya ada berjumpa dengan beberapa peserta bengkel usahawan yang telah diadakan pada bulan Mac lalu.. Saya rasa sungguh bersyukur kerana mereka semua mendapat manfaat dari bengkel tersebut. Susulan dari bengkel/Klinik Usahawan tersebut, saya telah menghantar surat rayuan dan sokongan kepada penal-penal yang hadir pada hari itu. Saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada Majlis Amanah Rakyat (MARA) yang telah mengambil tidakan susulan dari surat berkenaan dengan memanggil mereka yang telah mengisi borang Masalah Perniagaan untuk rundingan mendapat pinjaman dan juga premisis perniagaan. Disini, saya ingin menasihatkan peserta yang telah ditawarkan pinjaman dan premisis perniagaan dari MARA itu mengambil kesempatan tersebut dengan penuh rasa tanggungjawab. Insyaallah, dengan sikap yang bertanggungjawab dan bersyukur, kita akan dapat menjalankan perniagaan kita dengan keredaan NYA..

No comments: